Confirming
Simplifica els processos de pagament a proveïdors, eliminat tràmits administratius, comercials i financers associats a sistemes tradicionals de pagament com lletres de canvi, rebuts i xecs.
El servei de Confirming BBVA s’encarrega de fer els pagaments en les dates pactades. També ofereix avantatges als teus proveïdors, anticipant el cobrament de les factures en funció de les teves necessitats de tresoreria.
Avantatges:
Per a l'empresa
- Reduir costos en eliminar o reduir la gestió administrativa dels pagaments.
- Facilita el finançament total / parcial dels teus pagaments.
- Permet col·locar puntes de tresoreria a través de la recompra de les bestretes a proveïdors.
- Facilita als teus proveïdors l'accés a finançament en millors condicions.
Per al Proveïdor (si acorda bestreta)
- Seguretat en el cobrament de les factures.
- Accés al finançament del 100% de les factures amb condicions molt favorables.
- Estalvi fiscal en evitar l'impost sobre actes jurídics documentats.
- Alleugereix el balanç (actiu i passiu) i no consumeix risc bancari.